Εδώ δημοσιεύουμε τις δικές σας ιστορίες!

Στείλτε με ένα απλό μήνυμα την ιστορία σας εδώ!

Ανώνυμο...
«Σήμερα έφαγα ελαφριά! Η μόνη μου ατασθαλία ήταν το γιαούρτι με μέλι και 2-3 μπουκίτσες ψωμιού με τυρί που έφαγα για σνακ! Είναι δύσκολος ο αγώνας μου γιατί έχω συνηθίσει να τρώω πολύ. Στόχος μου είναι να γίνω κορμάρα και να βελτιώσω την υγεία μου. Ακόμα δεν κατάφερα να κόψω το κάπνισμα αλλά το προσπαθώ...όπως προσπαθώ και να αγνοήσω την κοιλιά μου που γουργουρίζει! Αύριο θα μαγειρέψω ψάρι στον φούρνο με λαχανικά (το σκέφτομαι απο τώρα) αλλά πριν φάω, θα κάνω γυμναστική...κανα δεκάλεπτο, όσο μπορώ δηλαδή...»


Μπετίνα, ετών 34

«Απο μικρό παιδάκι πάλευα με τα κιλά μου. Όλοι στην οικογένειά μου είναι αδύνατοι και πάντα υπήρχε η κριτική και οι απαγορεύσεις στο σπίτι μας. Ωστόσο εγώ δεν πρόσεχα ποτέ τη διατροφή μου και σε πείσμα όλων των συγγενών μου, έτρωγα ακόμα περισσότερο μετά απο κάθε παρατήρηση. Έδωσα πολλά χρήματα σε ινστιτούτα αδυνατίσματος και άλλα τόσα σε προϊόντα telemarketing, είδη διατροφής και μηχανήματα.Δεν είχα καταλάβει ότι η υγιεινή διατροφή είναι τρόπος ζωής κι έτσι μετά απο κάθε απώλεια κιλών έπαιρνα τα διπλάσια και αυτό επειδή επέστρεφα στις παλιές, κακές μου συνήθειες. Μια ζωή θυμάμαι τα κιλά μου να κυμαίνονται μεταξύ 60 και 100! Αυτή την περίοδο είμαι 72 κατόπιν προσπάθειας, μιας και ξεκίνησα συνεδρίες με ψυχολόγο και γυμναστική. Είναι δύσκολος δρόμος αλλά ο μόνος με ουσιαστικό αποτέλεσμα. Εδώ και ένα χρόνο έχω κόψει τις ανθυγιεινές τροφές και γυμνάζομαι 3 φορές την εβδομάδα. Έχω καλλιεργήσει νέες διατροφικές συμπεριφορές και ζω καλύτερα, νιώθω καλύτερα και πολύ όμορφη. Κάποτε βαριόμουν την γυμναστική όμως τώρα, είναι απλά θέμα ρουτίνας και το αποτέλεσμα με δικαιώνει...Θα συνεχίσω για όσο ζω και με πειθαρχία γιατί δεν θέλω με τίποτα να επιστρέψω στα παλιά...Η ζωή μου ξεκίνησε τώρα!!»